apple almak hem çok riskli hemde çok farklı bi durum.
- İos kullanmadıysanız telefonda yada bilgisayarda işletim sistemine alışma süreci yaşayacaksınız.
- Ardından yeni sürümler geldiğinde, ios güncellemeleri geldiğinde sıkıntılar yaşayacaksınız.
- Üst modeller çıktığında alt modellere çöp olarak bakılacak, ama fiyatları düşmeyecek.
- İos'a alıştıktan sonra gidip başka bir şey kullanmaya çalışırsanız Marsdaydım yemin ederim diyen kadına dönersiniz.
Apple almak saçmalıktır neden mi?
- Geliştirme yapılamaz, Açık kaynak değildir
- Free eklenti filan az olur
- En çok işe yarayacak, en kaliteli uygulamalar ücretlidir.
- İş adamı değiliz, prestij ve gösteriş yapmak zorunda değiliz. Son model Mercedese binmiyorsak iphone hiç gerek yok
Android gibi özelleştirilebilir, açık kaynak bir yazılım varken ötesine bakmak ciddi anlamda gösteriş için.
Onlarca adamı çevirip sorun neden apple? Verecekleri cevap belli: Çünkü o iphone!
Android telefonlardan ne farkı var? Neden android değil ios? Neden apple? Neden 3Binlira?
İos yada mac gibi stabil bir işletim sistemi bul ona geçelim. Herkesi zan altında bırakıyorsun herkesi havan atına kalıbına sokuyorsun.