vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos yada mac gibi stabil bir işletim sistemi bul ona geçelim. Herkesi zan altında bırakıyorsun herkesi havan atına kalıbına sokuyorsun.
Ne zan altında bırakması ne saçmalıyorsun? Applenin Türkiye sorumlusu filan mısın, öyleyse gerekli kimlik bilgilerimi vereyim bana dava aç istersen?