Karhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alış: Araba Tavsiyesi
59
●3.330
- 06-09-2013, 14:06:05Aradığın araba bende o zamanzorlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben kullanıyorum dizel megane 2. Güzel araba, sunroof da ayrı bi hava katıyo arabaya. - 06-09-2013, 14:09:26Plakası açık sorgulatabilirsiniz. Araca alalı 6 ay oldu. Bizim biladerin üzerine. sağ ön çamurluk sağ arka çamurlukda boya var.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aksbaşları ve rotilleri bugün değiştirdim.
- 06-09-2013, 14:12:32Yedek parça da sıkıntı yaşadınız mı hiç ? Çevremdekiler citroen için hep bu sorunu söylüyor.KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 14:13:05Satıyorsan konuşabiliriz hocamMaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 16:31:59Yok hocam şimdilik öyle bir niyetim yok ama o paralar için tavsiye edebileceğim bir araba.zorlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle