• 06-09-2013, 00:42:08
    #1
    Arkadaşlar araba almayı düşünüyorum. 20 bin tl param var. Sizce bu paralara alınabilecek en güzel araba hangisidir.
    Az veya çok yakmasına o kadar önem vermiyorum
  • 06-09-2013, 00:43:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Opel vectra 1.6 16v GL CD düşünebilirsin konfor hız hepsi bir arada
  • 06-09-2013, 00:44:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2003 Opel Corsa dizel 1.7 var düşünürsen, tek kapı.
  • 06-09-2013, 00:53:15
    #4
    Hyundai accent era, veya chevrolet aveo alabilirsiniz, tercihim accent era olurdu az yakar çok kaçar
  • 06-09-2013, 00:59:03
    #5
    Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opel vectra 1.6 16v GL CD düşünebilirsin konfor hız hepsi bir arada
    1 haftadır sahibindene bakıyorum. ilk defa vectra'nın 2003'ün 1.6 sını gördüm.
    güzel arabaymış hocam, temizi düşerse bakıcam


    KralCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2003 Opel Corsa dizel 1.7 var düşünürsen, tek kapı.
    Hocam öncelikle Tavsiyeniz için teşekkürler
    ben boy olarak biraz uzunum corsa, fiesta tarzı araçlara zor sığıyorum

    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hyundai accent era, veya chevrolet aveo alabilirsiniz, tercihim accent era olurdu az yakar çok kaçar
    Eraları inceliyorum hocam kafama göre bulamazsam era veya megan tarzı olacak
  • 06-09-2013, 01:01:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2003 demiyorum 2000 modeller var 18 19 arası
  • 06-09-2013, 01:06:02
    #7
    Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2003 demiyorum 2000 modeller var 18 19 arası
    Hocam 2003 daha iyimiş hem yeni kasa hemde fiyatları yakın
  • 06-09-2013, 01:09:18
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2000-2001 astra alabilirsiniz veya 99-2000 golf 4.
  • 06-09-2013, 01:15:24
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paranızın tamamıyla araba almayın bence. 2-3 bin kenara atmakta fayda var. 2.el araba alınca bin lira civarı bi masraf yapmanız gerekebilir. Bir de yedek parçası ucuz olan ve piyasası canlı olan araba almak önemlidir. Allah göstermesin zor bir durumda arabayı satmanız gerekirse ölü fiyata satmamış olursunuz. Marka tavsiyem Accent.