Arkadaşlar araba almayı düşünüyorum. 20 bin tl param var. Sizce bu paralara alınabilecek en güzel araba hangisidir.
Az veya çok yakmasına o kadar önem vermiyorum
Alış: Araba Tavsiyesi
59
●3.330
- 06-09-2013, 00:59:031 haftadır sahibindene bakıyorum. ilk defa vectra'nın 2003'ün 1.6 sını gördüm.Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel arabaymış hocam, temizi düşerse bakıcam
Hocam öncelikle Tavsiyeniz için teşekkürlerKralCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben boy olarak biraz uzunum corsa, fiesta tarzı araçlara zor sığıyorum
Eraları inceliyorum hocam kafama göre bulamazsam era veya megan tarzı olacakCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2013, 01:06:02Hocam 2003 daha iyimiş hem yeni kasa hemde fiyatları yakınKeskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 01:15:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Paranızın tamamıyla araba almayın bence. 2-3 bin kenara atmakta fayda var. 2.el araba alınca bin lira civarı bi masraf yapmanız gerekebilir. Bir de yedek parçası ucuz olan ve piyasası canlı olan araba almak önemlidir. Allah göstermesin zor bir durumda arabayı satmanız gerekirse ölü fiyata satmamış olursunuz. Marka tavsiyem Accent.