1997 var bende. Tavsiyemdir.
Alış: Araba Tavsiyesi
59
●3.330
- 06-09-2013, 12:15:47Haklısın hocam. Bende fiyatların düşmesini bekleyebilirim.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ocak - şubat aylarında 3-5 binlira düşer çünkü yeni otomobiller çıkıyor ve yıl sonu diye sıfır otomobil firmaları kampanyalar düzenlediği için 2. elede vuruyormus.
megane 2 zaten favori araçlarımdan biri hocam. sunroff ve dizelini bütceme yakın bulursam alıcamMaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bmw 3 fark zaten hocam. bi aralar 98 model sedan almayı çok düşündüm, ama parçası yok çok pahalı flan diye korkutanlar çok oluyorsislan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36463283/detayKarhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu nasıl hocam. vitec bunların hepsinde varmı yani modifiye yapsam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay
şu görüntüye gelirmi vtecle aynı sesi çıkartırmı - 06-09-2013, 12:18:10http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay
Yapılır ama yerini tutmaz. Ya bu ankaradaki araçta çok güzel maşallah
Oda düşünülebilir
- 06-09-2013, 12:29:27Gözümden kaçtı. 2 ilan var açık.tyfree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bide ağır hasar kaydı ooo
valla hangi kafayla baktım ben..
- 06-09-2013, 12:44:21http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9043929/detay/ Bendeki araç bu. Bende satıp model yükselticem inşallah. 2002 2003
valla hangi kafayla baktım ben..