• 06-09-2013, 10:10:32
    #19
    Honda civic. 2003 2004 bulabilirsin o fiyata. Bende senin gibi uzunum hondalar geniş 1997 var bende. Tavsiyemdir.
  • 06-09-2013, 12:15:47
    #20
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım 1-2 ay beklemeniz lazım.. Bende araç ariyorum, 1-2 aydır takip ediyorum şu son haftalarda fiyatlar 1-3 bin tl dahada arttı.. Kasım - Aralık gibi düşeceğini düşünüyorum..

    Tavsiyem yorulmamış araçlara yönelmeniz.. Accent Era olabilir bulabilirseniz Corolla yeni kasa'lardan, Fiat Punto'larıda inceleyebilirsiniz..
    Haklısın hocam. Bende fiyatların düşmesini bekleyebilirim.
    Ocak - şubat aylarında 3-5 binlira düşer çünkü yeni otomobiller çıkıyor ve yıl sonu diye sıfır otomobil firmaları kampanyalar düzenlediği için 2. elede vuruyormus.


    MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mazda3
    Megane2
    Fiesta 2005 civarı


    Yada en kötü ihtimal: http://www.sahibinden.com/renault-r-...ting=price_asc
    megane 2 zaten favori araçlarımdan biri hocam. sunroff ve dizelini bütceme yakın bulursam alıcam


    sislan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binmek için benzinli araç alacaksan tavsiyemdir;
    http://www.sahibinden.com/bmw-3-seri...ting=price_asc pişman olmazsın.
    bmw 3 fark zaten hocam. bi aralar 98 model sedan almayı çok düşündüm, ama parçası yok çok pahalı flan diye korkutanlar çok oluyor


    Karhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Honda civic. 2003 2004 bulabilirsin o fiyata. Bende senin gibi uzunum hondalar geniş 1997 var bende. Tavsiyemdir.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36463283/detay

    şu nasıl hocam. vitec bunların hepsinde varmı yani modifiye yapsam
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay
    şu görüntüye gelirmi vtecle aynı sesi çıkartırmı
  • 06-09-2013, 12:17:54
    #21
    Skoda Fabia 2006- 2007 model alabilirsin, hem ekonomik hem de volswagen kalitesi
  • 06-09-2013, 12:18:10
    #22
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay

    Yapılır ama yerini tutmaz. Ya bu ankaradaki araçta çok güzel maşallah Oda düşünülebilir
  • 06-09-2013, 12:21:30
    #23
    Karhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay

    Yapılır ama yerini tutmaz. Ya bu ankaradaki araçta çok güzel maşallah Oda düşünülebilir
    km'si çok fazla
  • 06-09-2013, 12:29:27
    #24
    tyfree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    km'si çok fazla
    Gözümden kaçtı. 2 ilan var açık. Bide ağır hasar kaydı ooo valla hangi kafayla baktım ben..
  • 06-09-2013, 12:30:55
    #25
    Servise gidince biraz fazla verirsin ama geç gidersin. Ankara ve Adana da bmw ci çok Kritik parçalarda çıkma bulman zor olmaz.

    Araba işi problem zamanında bende çok aradıydım binip turlayacaksın rahat ettiğini alacaksın..
  • 06-09-2013, 12:44:21
    #26
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9043929/detay/ Bendeki araç bu. Bende satıp model yükselticem inşallah. 2002 2003
  • 06-09-2013, 12:59:49
    #27
    Üyeliği durduruldu
    190 bin km pek fazla değil araçların genelde 1m km garantisi var bizim türkiyede 190 bini gören kaçıyor ticari taksilerin kmlerine bir bakın kaç km yapmışlar 550 bin 800 bin kmler arasında yapmayın gözünü seveyim 190bin km nedir ki