Sanırım 1-2 ay beklemeniz lazım.. Bende araç ariyorum, 1-2 aydır takip ediyorum şu son haftalarda fiyatlar 1-3 bin tl dahada arttı.. Kasım - Aralık gibi düşeceğini düşünüyorum..
Tavsiyem yorulmamış araçlara yönelmeniz.. Accent Era olabilir bulabilirseniz Corolla yeni kasa'lardan, Fiat Punto'larıda inceleyebilirsiniz..
Haklısın hocam. Bende fiyatların düşmesini bekleyebilirim.
Ocak - şubat aylarında 3-5 binlira düşer çünkü yeni otomobiller çıkıyor ve yıl sonu diye sıfır otomobil firmaları kampanyalar düzenlediği için 2. elede vuruyormus.
megane 2 zaten favori araçlarımdan biri hocam. sunroff ve dizelini bütceme yakın bulursam alıcam
bmw 3 fark zaten hocam. bi aralar 98 model sedan almayı çok düşündüm, ama parçası yok çok pahalı flan diye korkutanlar çok oluyor
Honda civic. 2003 2004 bulabilirsin o fiyata. Bende senin gibi uzunum hondalar geniş

1997 var bende. Tavsiyemdir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36463283/detay
şu nasıl hocam. vitec bunların hepsinde varmı yani modifiye yapsam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35635626/detay
şu görüntüye gelirmi vtecle aynı sesi çıkartırmı