MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aradığın araba bende o zaman

Ben kullanıyorum dizel megane 2. Güzel araba, sunroof da ayrı bi hava katıyo arabaya.
Satıyorsan konuşabiliriz hocam