• 18-08-2013, 02:19:55
    #1
    Samsung Galaxy Note 2 telefonum için kılıf almak istiyorum. Flip cover veya telefonun herhangi bir parçasını değiştirmemi gerektiren kılıflarla ilgilenmemekteyim. Kargolamayı Yurtiçi kargo ile rica edeceğim. Kargo ücretini kendim ödeyeceğim. Satan arkadaşlar varsa iletişime geçerlerse memnun olurum.


    Not : Bu 2 kılıftan birisini getirtebilecek var mı bu arada ?
    1-


    2-

  • 18-08-2013, 02:24:15
    #2
    Konu dışı:

    Note 2' den memnun musunuz, nasıldır hocam acaba?
    Eksikleri vede artıları nelerdir sizce.
    Teşekkürler.
  • 18-08-2013, 02:51:41
    #3
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı:

    Note 2' den memnun musunuz, nasıldır hocam acaba?
    Eksikleri vede artıları nelerdir sizce.
    Teşekkürler.
    Merhabalar.Telefonumdan fazlası ile memnunum. S4 ile Note 2 arasında çok kaldım açıkçası. Ama ekran boyutu bana daha cazip geldi ve aldım. S4 ün çözünürlüğü Note 2 den fazla ama ekranı daha küçük. Dolayısı ile yazılar da daha küçük. Telefonla fazla işiniz oluyorsa kesinlikle Note 2 derim. Tabi herkesin tercihi farklı olabilir. Büyüklük konusunda da hiç endişeniz olmasın. Cebe sığmama gibi bir problem söz konusu değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Eksileri de daha göremedim. Android lerde şarj 1 gün gidiyor normalde biliyorsunuzdur. Ama note 2 bataryasının da daha büyük ve güçlü olmasından dolayı 24 saat internet açık olmasına ve bütün gün elimden düşmemesine rağmen şarjı 2 ila 3 gün arası rahat gidiyor.
  • 18-08-2013, 03:01:20
    #4
    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.Telefonumdan fazlası ile memnunum. S4 ile Note 2 arasında çok kaldım açıkçası. Ama ekran boyutu bana daha cazip geldi ve aldım. S4 ün çözünürlüğü Note 2 den fazla ama ekranı daha küçük. Dolayısı ile yazılar da daha küçük. Telefonla fazla işiniz oluyorsa kesinlikle Note 2 derim. Tabi herkesin tercihi farklı olabilir. Büyüklük konusunda da hiç endişeniz olmasın. Cebe sığmama gibi bir problem söz konusu değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Eksileri de daha göremedim. Android lerde şarj 1 gün gidiyor normalde biliyorsunuzdur. Ama note 2 bataryasının da daha büyük ve güçlü olmasından dolayı 24 saat internet açık olmasına ve bütün gün elimden düşmemesine rağmen şarjı 2 ila 3 gün arası rahat gidiyor.
    Anladım.
    Bilgileriniz için çok teşekkürler ederim.
  • 18-08-2013, 03:40:49
    #5
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım.
    Bilgileriniz için çok teşekkürler ederim.
    Rica ederim.
  • 18-08-2013, 03:41:26
    #6
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.Telefonumdan fazlası ile memnunum. S4 ile Note 2 arasında çok kaldım açıkçası. Ama ekran boyutu bana daha cazip geldi ve aldım. S4 ün çözünürlüğü Note 2 den fazla ama ekranı daha küçük. Dolayısı ile yazılar da daha küçük. Telefonla fazla işiniz oluyorsa kesinlikle Note 2 derim. Tabi herkesin tercihi farklı olabilir. Büyüklük konusunda da hiç endişeniz olmasın. Cebe sığmama gibi bir problem söz konusu değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Eksileri de daha göremedim. Android lerde şarj 1 gün gidiyor normalde biliyorsunuzdur. Ama note 2 bataryasının da daha büyük ve güçlü olmasından dolayı 24 saat internet açık olmasına ve bütün gün elimden düşmemesine rağmen şarjı 2 ila 3 gün arası rahat gidiyor.
    bende note 2 kullanıcısıyım gayet memnunum arkadasın dedıklerıne katılıyorum
  • 18-08-2013, 04:32:58
    #7
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende note 2 kullanıcısıyım gayet memnunum arkadasın dedıklerıne katılıyorum
    hocam kılıf olarak ne kullanıyorsunuz ? yada kullanıyor musunuz
  • 18-08-2013, 04:40:05
    #8
    RalesGame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.Telefonumdan fazlası ile memnunum. S4 ile Note 2 arasında çok kaldım açıkçası. Ama ekran boyutu bana daha cazip geldi ve aldım. S4 ün çözünürlüğü Note 2 den fazla ama ekranı daha küçük. Dolayısı ile yazılar da daha küçük. Telefonla fazla işiniz oluyorsa kesinlikle Note 2 derim. Tabi herkesin tercihi farklı olabilir. Büyüklük konusunda da hiç endişeniz olmasın. Cebe sığmama gibi bir problem söz konusu değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Eksileri de daha göremedim. Android lerde şarj 1 gün gidiyor normalde biliyorsunuzdur. Ama note 2 bataryasının da daha büyük ve güçlü olmasından dolayı 24 saat internet açık olmasına ve bütün gün elimden düşmemesine rağmen şarjı 2 ila 3 gün arası rahat gidiyor.
    şarj olayı note 2 de muazzam bende bir note 2 kullanıcısıyım telefonda 0 problem uygulamalarda sıkıntısız cebe arada sığdıramıyorum her kota olmaz lakin cebe sığar S4 gibi ısınma sorunu yok en iyiside zaten o

    ayrıca ilk kılıfı aşırı sevdim.bende alırım ilkinden 1 adet
  • 18-08-2013, 05:14:08
    #9
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarj olayı note 2 de muazzam bende bir note 2 kullanıcısıyım telefonda 0 problem uygulamalarda sıkıntısız cebe arada sığdıramıyorum her kota olmaz lakin cebe sığar S4 gibi ısınma sorunu yok en iyiside zaten o

    ayrıca ilk kılıfı aşırı sevdim.bende alırım ilkinden 1 adet
    amazon.com'dan buldum 1. ürünü fakat kaç günde gelir acaba fikriniz var mı ? Veya fikri olan birisi var mı