Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı:

Note 2' den memnun musunuz, nasıldır hocam acaba?
Eksikleri vede artıları nelerdir sizce.
Teşekkürler.
Merhabalar.Telefonumdan fazlası ile memnunum. S4 ile Note 2 arasında çok kaldım açıkçası. Ama ekran boyutu bana daha cazip geldi ve aldım. S4 ün çözünürlüğü Note 2 den fazla ama ekranı daha küçük. Dolayısı ile yazılar da daha küçük. Telefonla fazla işiniz oluyorsa kesinlikle Note 2 derim. Tabi herkesin tercihi farklı olabilir. Büyüklük konusunda da hiç endişeniz olmasın. Cebe sığmama gibi bir problem söz konusu değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Eksileri de daha göremedim. Android lerde şarj 1 gün gidiyor normalde biliyorsunuzdur. Ama note 2 bataryasının da daha büyük ve güçlü olmasından dolayı 24 saat internet açık olmasına ve bütün gün elimden düşmemesine rağmen şarjı 2 ila 3 gün arası rahat gidiyor.