şarj olayı note 2 de muazzam bende bir note 2 kullanıcısıyım telefonda 0 problem uygulamalarda sıkıntısız cebe arada sığdıramıyorum her kota olmaz lakin cebe sığar S4 gibi ısınma sorunu yok en iyiside zaten o
ayrıca ilk kılıfı aşırı sevdim.bende alırım ilkinden 1 adet
amazon.com'dan buldum 1. ürünü fakat kaç günde gelir acaba fikriniz var mı ? Veya fikri olan birisi var mı