ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende note 2 kullanıcısıyım gayet memnunum arkadasın dedıklerıne katılıyorum
hocam kılıf olarak ne kullanıyorsunuz ? yada kullanıyor musunuz