• 30-07-2013, 17:41:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
    İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.
  • 30-07-2013, 18:53:32
    #2
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
    İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.

    fındııklar daha toplanmadı hocam bayramdan sonra ancak toplanır. Bide yas olur . guneşlenir ancak o fındık eylülde kendine gelir
  • 30-07-2013, 19:02:23
    #3
    Anladım ama burada satılıyor şu anda taze taze gayette seviyorum tadını.
  • 30-07-2013, 19:04:34
    #4
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım ama burada satılıyor şu anda taze taze gayette seviyorum tadını.
    siz sanırım yeşil kabuklarıyla birlikte satılanlardan istiyorsunuz

    memlekete gitme imkanım olsaydı, gittiğimde sana ücretsiz gönderirdim.fakat çok uzak.
  • 30-07-2013, 19:05:23
    #5
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz sanırım yeşil kabuklarıyla birlikte satılanlardan istiyorsunuz

    memlekete gitme imkanım olsaydı, gittiğimde sana ücretsiz gönderirdim.fakat çok uzak.
    Evet evet ben aynen o şekilde seviyorum kabuklarını kıra kıra taze taze yiyorum . Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeter.
  • 30-07-2013, 19:19:52
    #6
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet evet ben aynen o şekilde seviyorum kabuklarını kıra kıra taze taze yiyorum . Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeter.
    O şekil tüketmek çok zevklidir.Hatta fındığın diğer haline nazaran taze hali daha çok sevilir.Fakat taze fındık fazla tüketildiğinde, halk diliyle cır cır yapar.Bizim buralara satanlar getiriyorlar ara sıra.Taze hali gelirde görürsem, size msj atar ya da konuya yazarım.
  • 30-07-2013, 19:26:45
    #7
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekil tüketmek çok zevklidir.Hatta fındığın diğer haline nazaran taze hali daha çok sevilir.Fakat taze fındık fazla tüketildiğinde, halk diliyle cır cır yapar.Bizim buralara satanlar getiriyorlar ara sıra.Taze hali gelirde görürsem, size msj atar ya da konuya yazarım.
    Tamam çok teşekkür ediyorum. O cır cır olayı bana işlemiyor sanırım
  • 30-07-2013, 19:29:24
    #8
    Taze fındık daha güzel oluyor
  • 30-07-2013, 19:30:51
    #9
    PM gönderdim, düşünürseniz dönüş yaparsınız.