Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.
Alış: Taze Fındık
32
●1.872
- 30-07-2013, 18:53:32akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fındııklar daha toplanmadı hocam bayramdan sonra ancak toplanır. Bide yas olur . guneşlenir ancak o fındık eylülde kendine gelir - 30-07-2013, 19:04:34siz sanırım yeşil kabuklarıyla birlikte satılanlardan istiyorsunuzakon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memlekete gitme imkanım olsaydı, gittiğimde sana ücretsiz gönderirdim.fakat çok uzak. - 30-07-2013, 19:05:23Evet evet ben aynen o şekilde seviyorum kabuklarını kıra kıra taze taze yiyorumdiray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeter.
- 30-07-2013, 19:19:52O şekil tüketmek çok zevklidir.Hatta fındığın diğer haline nazaran taze hali daha çok sevilir.Fakat taze fındık fazla tüketildiğinde, halk diliyle cır cır yapar.Bizim buralara satanlar getiriyorlar ara sıra.Taze hali gelirde görürsem, size msj atar ya da konuya yazarım.akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2013, 19:26:45Tamam çok teşekkür ediyorum. O cır cır olayı bana işlemiyor sanırımdiray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeter.