akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.

fındııklar daha toplanmadı hocam bayramdan sonra ancak toplanır. Bide yas olur . guneşlenir ancak o fındık eylülde kendine gelir