• 30-07-2013, 19:31:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    taze fındık varsa +5kg alabilirim
  • 30-07-2013, 19:35:12
    #11
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
    İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.
    Hocam o satılan yaş fındıklar (taze fındığa yaş fındık deriz biz) kalitesiz fındıklar. Çünkü en iyi fındık Giresun ve Ordu'da olur onlar da daha baslamadılar fındığa. Bi 5-10 güne toplayacaklar. Bizimkiler fındık toplamaya basladığında bi konusayım ben de gönderebilecek gibi olurlarsa haber ederim ben size.
  • 30-07-2013, 19:38:34
    #12
    Haftaya Memlekete Orduya Gidiyorum 1 2 Hafta Orda Olacağım. Ancak Kabuklu Getirebilirim.
  • 30-07-2013, 19:38:43
    #13
    Arkadaşlar şimdi fiyatlar hem fazla hem de fıstık tam olgunlaşmamış. 2-3 hafta daha beklerseniz fiyatları hem düşer, hemde daha olgun hale gelir.
  • 30-07-2013, 19:39:27
    #14
    Annem az önce bir sepet getirdi. Bahçeye kolaçana gitmişti, dayanamamış toplamış Tadı gerçekten güzel. Ağzınızın tadını biliyorsunuz size de

    Köy uzakta. Uzak olmasa kesinlikle yollardım size. Ama köye çıkma şansım hiç yok. İnşallah yollayanlar çıkar da mahrum kalmazsınız. Tam zamanı şu an
  • 30-07-2013, 19:42:21
    #15
    Bayramdan sonra toplamaya başlayacağız gerçekten çok sıkıcı bir iş bıktım fındık işinden
  • 30-07-2013, 19:45:05
    #16
    Ya bu işi yapan toptancı, ithalatcı falan yok mu forumda ? Ucuza tüccarlara vereceğimize fındığı biz de kazanalım, direk üreticiden alan satıcı da kazansın
  • 30-07-2013, 21:44:40
    #17
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu işi yapan toptancı, ithalatcı falan yok mu forumda ? Ucuza tüccarlara vereceğimize fındığı biz de kazanalım, direk üreticiden alan satıcı da kazansın
    Aynen çok güzel söyledin dostum. Bende öyle bir durum olur diye açtım açıkçası konuyu. Buradan 10 a alıyorum 8 tl fiyat pek uygun olmuyor bir de kargo ekleniyor .
  • 30-07-2013, 21:49:48
    #18
    Satabilecek arkadaş çıkarsa ben de alabilirim Taze fındık denince aklıma nedense mahmutbey gişeler ve eskihisar feribot iskelesi geliyor. Arada denk geliyorum orada satıcılara, yol üzerinde satıyorlar. Yemesi cidden keyifli