Alış: Taze Fındık
32
●1.872
- 30-07-2013, 19:35:12Hocam o satılan yaş fındıklar (taze fındığa yaş fındık deriz biz) kalitesiz fındıklar. Çünkü en iyi fındık Giresun ve Ordu'da olur onlar da daha baslamadılar fındığa. Bi 5-10 güne toplayacaklar. Bizimkiler fındık toplamaya basladığında bi konusayım ben de gönderebilecek gibi olurlarsa haber ederim ben size.akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2013, 19:39:27Annem az önce bir sepet getirdi. Bahçeye kolaçana gitmişti, dayanamamış toplamış
Tadı gerçekten güzel. Ağzınızın tadını biliyorsunuz size de 
Köy uzakta. Uzak olmasa kesinlikle yollardım size. Ama köye çıkma şansım hiç yok. İnşallah yollayanlar çıkar da mahrum kalmazsınız. Tam zamanı şu an
- 30-07-2013, 19:42:21Bayramdan sonra toplamaya başlayacağız gerçekten çok sıkıcı bir iş bıktım fındık işinden
- 30-07-2013, 21:44:40Aynen çok güzel söyledin dostum. Bende öyle bir durum olur diye açtım açıkçası konuyu. Buradan 10 a alıyorum 8 tl fiyat pek uygun olmuyor bir de kargo ekleniyorCNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 30-07-2013, 21:49:48Satabilecek arkadaş çıkarsa ben de alabilirim
Taze fındık denince aklıma nedense mahmutbey gişeler ve eskihisar feribot iskelesi geliyor. Arada denk geliyorum orada satıcılara, yol üzerinde satıyorlar. Yemesi cidden keyifli
Tadı gerçekten güzel. Ağzınızın tadını biliyorsunuz size de 
.