Merhaba arkadaşlar şu anda yeni yeni çıkmaya başlamış olan taze fındıktan almak istiyorum. Uygun fiyattan satmayı düşünen arkadaşlar var ise 5 kilo alabilirim.
İskenderunda yaprakları ayıklanmış şekilde 10 tl ye alıyorum kargo dahil daha uyguna gelecekse alabilirim.
Hocam o satılan yaş fındıklar (taze fındığa yaş fındık deriz biz) kalitesiz fındıklar. Çünkü en iyi fındık Giresun ve Ordu'da olur onlar da daha baslamadılar fındığa. Bi 5-10 güne toplayacaklar. Bizimkiler fındık toplamaya basladığında bi konusayım ben de gönderebilecek gibi olurlarsa haber ederim ben size.