CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bu işi yapan toptancı, ithalatcı falan yok mu forumda ? Ucuza tüccarlara vereceğimize fındığı biz de kazanalım, direk üreticiden alan satıcı da kazansın
Aynen çok güzel söyledin dostum. Bende öyle bir durum olur diye açtım açıkçası konuyu. Buradan 10 a alıyorum 8 tl fiyat pek uygun olmuyor bir de kargo ekleniyor .