diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz sanırım yeşil kabuklarıyla birlikte satılanlardan istiyorsunuz

memlekete gitme imkanım olsaydı, gittiğimde sana ücretsiz gönderirdim.fakat çok uzak.
Evet evet ben aynen o şekilde seviyorum kabuklarını kıra kıra taze taze yiyorum . Çok teşekkür ederim düşünmeniz yeter.