Alış: Gaz Maskesi
28
●4.047
- 12-06-2013, 21:18:37hocam ben kimya sanayide calıstım orada kullandıgımız maskeler vardı cok guzeldi^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

tam sizlik. ben şirketin müdürü ile bir goruseyim hocam yarın için size uygun fiyattan oyle guzel bir maskeyi nerden nasil temin edebileceğinize bakalım.
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN
SEVİYORUM SİZLERİ:=)=)
- 12-06-2013, 21:19:39İstediğiniz Gaz maskesinin özelliklerini belirtirseniz temin edebilirim. Filtre olarak ne olmalı?
Filtreyle beraber mi almak istiyorsunuz? Fiyat bütçeniz nedir. Belirtirmisiniz?
Taksimde olan tüm direnişçilere Selam olsun. Toz maskesi felan yalan arkadaşlar. Bizzat hepsini denedim. Kullanılan Biber gazı o maskeleri delip geçiyor. Gözler fena oluyor. Bende bu yüzden Tam yüz aldım. Aslında Taksimde olsaydım, size kendi maskemi verebilirdim. BLS Tam yüz var bende de. Kolum kırıldı bu yüzden gidemiyorum. Arkadaş kullanıyo maskeyide. Genede aklımda bulunsun hocam. Boşuna para gömmeyin. - 12-06-2013, 21:22:29İşe yaramıyor hocam. Boşuna almayın. Onların Filtresi Biber gazını olduğu gibi getirir. Filtre farklı olursa o ayrı mesele. 29 Liralık maskelerden yarar gelmez. Eğer alıcaksanız gerçekten Korunmak istiyosanız, 80-150 TL bütçe ayırmanız gerek ki tam olarak korusunYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gerçekten çok araştırmıştım piyasayı hepsi sırf üretilmiş olmak için üretilmiş
- 12-06-2013, 21:23:52
- 12-06-2013, 21:27:06https://www.google.com/search?q=gaz+...hrome&ie=UTF-8
https://www.agsmarket.com/default.asp?git=9&urun=149036


AGS Anadolu Güvenlik Sistemleri ve Savunma Sanayi Tic.Ltd.Şti.
Ragıp Gümüşpala Cad. Ahenk İş Merkezi No 29 Daire 222
Eminönü / ISTANBUL / Türkiye
Vergi Dairesi / No : Hocapaşa V.D. / 008 047 8502
Telefon / Faks : +90 212 513 16 34 Tlf. +90 212 5131633 Faks - 12-06-2013, 21:28:16Filtresi hakkında hiçbir bilgiye rastlamadım hocam A1 P2 kullanıyor genelde ucuz olduğu için. Bunun dışında o maske kauçuk kafanıza taktığınızda kaşınma ve terleme yapar çıkarmak zorunda kalırsınız. Tavsiyem ya, Tam yüz alıcaksınız yada lastikli olarak takılan modeller var. Kameramanlar genelde onu kullanıyo. Göze hiçbir şekilde zarar gelmiyo. A Bek 2 Filtre kullanın. Mükemmel'dir fiyata göreYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2013, 00:32:10Bu maskede kullandım çok uzun süre takamıyorsunuz, yüz kısmı hava almadığı için alın ve yanaklardan çıkan buhar göz kısımlarını terletiyor ve görüş alanı baya düşüyor malum bizim polis emmiler insan gibi sıkmadıkları için sık sık çıkarıp çam kısımlarını silmek gerekiyorGBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:31:11 -->-> Daha önceki mesaj 00:29:16 --
Hocam biz malum bu işlerin içinde birçok arkadaşımızında olduğu gibi ilkkez bulunuyoruz tek derdimiz biber gazından korunmak maskeler hakkında çok bir bilgimiz yok ben eminönünden 60tl ye 2 tane edindim ancak çokta sağlıklı değiller fiyat aralığı çok yüksek olmaz ise fazlasıyla almak isteriz grubumuz gün gün 15-20 kişi arası değişiyorGBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:10 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:11 --
Teşekkürler mesajınızı bekliyorumkaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

SEVİYORUM SİZLERİ:=)=)
.jpg)
.jpg)