^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiyeler için teşekkürler, eminönünden temin ettim ancak toz maskesi şeklinde olanlar hiç bir işe yaramıyor 2-3 tande üst üste taksanız gaz nefesi kesiyor malesef normal bir gaz atımı yok başladıklarında neredeyse kişi başına 2-3 gaz bombası düşecek şekilde atıyorlar.
hocam ben kimya sanayide calıstım orada kullandıgımız maskeler vardı cok guzeldi
tam sizlik. ben şirketin müdürü ile bir goruseyim hocam yarın için size uygun fiyattan oyle guzel bir maskeyi nerden nasil temin edebileceğinize bakalım.

ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SEVİYORUM SİZLERİ:=)=)