Filtresi hakkında hiçbir bilgiye rastlamadım hocam A1 P2 kullanıyor genelde ucuz olduğu için. Bunun dışında o maske kauçuk kafanıza taktığınızda kaşınma ve terleme yapar çıkarmak zorunda kalırsınız. Tavsiyem ya, Tam yüz alıcaksınız yada lastikli olarak takılan modeller var. Kameramanlar genelde onu kullanıyo. Göze hiçbir şekilde zarar gelmiyo. A Bek 2 Filtre kullanın. Mükemmel'dir fiyata göre
Bu maskede kullandım çok uzun süre takamıyorsunuz, yüz kısmı hava almadığı için alın ve yanaklardan çıkan buhar göz kısımlarını terletiyor ve görüş alanı baya düşüyor malum bizim polis emmiler insan gibi sıkmadıkları için sık sık çıkarıp çam kısımlarını silmek gerekiyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:31:11 -->-> Daha önceki mesaj 00:29:16 --
İstediğiniz Gaz maskesinin özelliklerini belirtirseniz temin edebilirim. Filtre olarak ne olmalı?
Filtreyle beraber mi almak istiyorsunuz? Fiyat bütçeniz nedir. Belirtirmisiniz?
Taksimde olan tüm direnişçilere Selam olsun. Toz maskesi felan yalan arkadaşlar. Bizzat hepsini denedim. Kullanılan Biber gazı o maskeleri delip geçiyor. Gözler fena oluyor. Bende bu yüzden Tam yüz aldım. Aslında Taksimde olsaydım, size kendi maskemi verebilirdim. BLS Tam yüz var bende de. Kolum kırıldı bu yüzden gidemiyorum. Arkadaş kullanıyo maskeyide. Genede aklımda bulunsun hocam. Boşuna para gömmeyin.
Hocam biz malum bu işlerin içinde birçok arkadaşımızında olduğu gibi ilkkez bulunuyoruz tek derdimiz biber gazından korunmak maskeler hakkında çok bir bilgimiz yok ben eminönünden 60tl ye 2 tane edindim ancak çokta sağlıklı değiller fiyat aralığı çok yüksek olmaz ise fazlasıyla almak isteriz grubumuz gün gün 15-20 kişi arası değişiyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:10 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:11 --
hocam ben kimya sanayide calıstım orada kullandıgımız maskeler vardı cok guzeldi

tam sizlik. ben şirketin müdürü ile bir goruseyim hocam yarın için size uygun fiyattan oyle guzel bir maskeyi nerden nasil temin edebileceğinize bakalım.
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

SEVİYORUM SİZLERİ:=)=)
Teşekkürler mesajınızı bekliyorum