YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de ikinci linki ekledim hocam bu nasıl )
Filtresi hakkında hiçbir bilgiye rastlamadım hocam A1 P2 kullanıyor genelde ucuz olduğu için. Bunun dışında o maske kauçuk kafanıza taktığınızda kaşınma ve terleme yapar çıkarmak zorunda kalırsınız. Tavsiyem ya, Tam yüz alıcaksınız yada lastikli olarak takılan modeller var. Kameramanlar genelde onu kullanıyo. Göze hiçbir şekilde zarar gelmiyo. A Bek 2 Filtre kullanın. Mükemmel'dir fiyata göre