• 09-08-2012, 09:56:43
    #1
    Sam Mobile web sitesinin "içeriden kaynaklarına" dayandırdığı iddiasına gire Android 4.1, 2012′nin üçüncü çeyreğinin bitiminde veya dördüncü çeyreğin başlangıcında Galaxy S3 için sunulacak. Bu ise güncellemenin Eylül sonu veya Ekim başlarında gelebileceğini gösteriyor.

    Web sitesine göre Samsung mühendisleri, şu an Android'in son sürümünü Galaxy S3′de test etmekle meşguller. Rapora göre Samsung'un sıradaki önceliği, Galaxy S2 olacak. Sam Mobile'a göre Galaxy Note da Jelly Bean güncellemesini alacak. Ancak site, bu iki cebin güncellenmesi için bir tarih vermiyor.

    Samsung'un başarılı cebi Galaxy S3, Mayıs sonunda piyasaya sürüldüğünden bu yana 10 milyondan fazla satış yapmış bulunuyor.

    KAYNAK
  • 09-08-2012, 09:58:35
    #2
    Güncelleme yerine biraz daha ergonomik yapılsaymış daha iyi olur muş , kapakta soyulma başlayacak yakında..

    Güncelleme dediği inşallah son güncelleme gibi olmaz , adam gibi test edilip açıklar kapanır
  • 09-08-2012, 10:03:19
    #3
    size ergonomik olmadığını düşündüren nedir? ben alalı 2 ay oluyor. gayet kullanışlı.
  • 09-08-2012, 10:09:29
    #4
    Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size ergonomik olmadığını düşündüren nedir? ben alalı 2 ay oluyor. gayet kullanışlı.
    Hocam işim gereği , yeni çıkan tüm telefonları kontrol ediyorum..

    Piyasada bulunan tüm elektronik cihazları kullanmışımdır , Galaxy s3 için kullanım amacına tam olarak uymayan ergonomik sorunları var.

    Misal benim zorlandığım kısım , iki tarafında aynı yerden olmak üzere tuşlar bulunmaktadır..

    Belkide bundan önce iphone kullandığım için olabilir mi bilemiyorum ,

    Sonra dış kasa kısmı olarak beni tam olarak tatmin edemedi sanki elimde oyuncak var gibi

    Ama bir yandan iç özelliği olarak gayet kullanışlı bir telefon
  • 09-08-2012, 10:11:19
    #5
    Misafir
    Bence hiç gerek yok, android sürümlerinin anca adı değişiyor, kendilerinde bir numara yok, belki de aynı sürümü ad değiştirip yeni sürüm diye yutturuyor bile olabilir Google.
  • 09-08-2012, 10:15:16
    #6
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hiç gerek yok, android sürümlerinin anca adı değişiyor, kendilerinde bir numara yok, belki de aynı sürümü ad değiştirip yeni sürüm diye yutturuyor bile olabilir Google.
    Örnek şu anki sürüm, bir halta yaramadığı çünkü açıkları kapatmak yerine güncelleme diye gözümüze sokuyorlar

    Sürekli müşteriler bunlardan şikayetçi
  • 09-08-2012, 10:16:05
    #7
    o tuşlar konusunda haklısın galaxy s2 de on/off tuşu biraz daha yukarıdaydı. o bakımdan elde kullanımı daha rahattı s2 nin. fakat tasarım olarak bence oldukça göze hitap ediyor.
  • 09-08-2012, 10:19:30
    #8
    Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o tuşlar konusunda haklısın galaxy s2 de on/off tuşu biraz daha yukarıdaydı. o bakımdan elde kullanımı daha rahattı s2 nin. fakat tasarım olarak bence oldukça göze hitap ediyor.

    Tasarım olarak güzel yalan değil , şuan elimde iphone 4s ve galaxy s3 var

    İkisini yan yana koyuyorum galaxy s3 göze güzel geliyor

    Birde bu telefon kullanıcıları için özel statü koyuyorlar ya oda ayrı güzel oluyor..
  • 10-08-2012, 02:00:21
    #9
    Meta ADS Hizmetleri
    Samsung Galaxy S2 için Jelly Bean testlerini çoktan tamamladı bile, testlerin tamamından olumlu olarak geçerek Jelly Bean güncellemesi alacak telefonlar arasına geçti