Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o tuşlar konusunda haklısın galaxy s2 de on/off tuşu biraz daha yukarıdaydı. o bakımdan elde kullanımı daha rahattı s2 nin. fakat tasarım olarak bence oldukça göze hitap ediyor.

Tasarım olarak güzel yalan değil , şuan elimde iphone 4s ve galaxy s3 var

İkisini yan yana koyuyorum galaxy s3 göze güzel geliyor

Birde bu telefon kullanıcıları için özel statü koyuyorlar ya oda ayrı güzel oluyor..