o tuşlar konusunda haklısın galaxy s2 de on/off tuşu biraz daha yukarıdaydı. o bakımdan elde kullanımı daha rahattı s2 nin. fakat tasarım olarak bence oldukça göze hitap ediyor.
Tasarım olarak güzel yalan değil , şuan elimde iphone 4s ve galaxy s3 var
İkisini yan yana koyuyorum galaxy s3 göze güzel geliyor
Birde bu telefon kullanıcıları için özel statü koyuyorlar ya oda ayrı güzel oluyor..