• 10-08-2012, 02:04:08
    #10
    Şu handset ve normal ses çıkışındaki sorunu hallederler inşallah
  • 10-08-2012, 02:09:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Android 4.1 de flash desteği olmayacakmış diye birşey duymuştum bu doğru mu ? Doğruysa neden güncelleme yapalım ki ?
  • 10-08-2012, 03:56:55
    #12
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android 4.1 de flash desteği olmayacakmış diye birşey duymuştum bu doğru mu ? Doğruysa neden güncelleme yapalım ki ?
    nereden duydun ki? resmi olarak oyle bi acıklama goremedim ben
  • 10-08-2012, 09:41:11
    #13
    Maalesef resmi bir açıklama var.

    https://play.google.com/store/apps/d...shplayer&hl=tr

    Alıntı
    *** NOTE: FLASH PLAYER IS NO LONGER BEING UPDATED FOR NEW DEVICE CONFIGURATIONS. FLASH PLAYER WILL NOT BE SUPPORTED ON ANY ANDROID VERSION BEYOND ANDROID 4.0.x ***
  • 10-08-2012, 09:43:32
    #14
    Eeee ozaman bunun iphone'dan üstün kalır yanı ne olacak , tövbe tövbe
  • 10-08-2012, 09:53:20
    #15
    Misafir
    Android 5.0 aralık 2012 de piyasada arkadaşlar, sürüm manyağı oldu Google
  • 10-08-2012, 09:54:36
    #16
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android 5.0 aralık 2012 de piyasada arkadaşlar, sürüm manyağı oldu Google
    Flash desteği olmadıktan sonra isterse 10.0 çıksın bir anlam ifade etmiyor
  • 10-08-2012, 09:55:31
    #17
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android 5.0 aralık 2012 de piyasada arkadaşlar, sürüm manyağı oldu Google

    Benim için anlamsız olacak gibi , çünkü yeni tüm telefonlara çıkartıyor sonra eskiyen modellere dönüp bakmıyor

    Adam akıllı yazılım desteğini yapsa ve 1,500 tl lik telefonun kasasını adam gibi yapsa

    Dadından Yinmez
  • 10-08-2012, 10:00:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Karqasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işim gereği , yeni çıkan tüm telefonları kontrol ediyorum..
    Piyasada bulunan tüm elektronik cihazları kullanmışımdır , Galaxy s3 için kullanım amacına tam olarak uymayan ergonomik sorunları var.
    Misal benim zorlandığım kısım , iki tarafında aynı yerden olmak üzere tuşlar bulunmaktadır..
    Belkide bundan önce iphone kullandığım için olabilir mi bilemiyorum ,
    Sonra dış kasa kısmı olarak beni tam olarak tatmin edemedi sanki elimde oyuncak var gibi
    Ama bir yandan iç özelliği olarak gayet kullanışlı bir telefon
    Hocam bu biraz ilginç olmamış mı, açıkçası s3'ten sonra iphoneumu elime alınca oyuncak gibi geliyor