Karqasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işim gereği , yeni çıkan tüm telefonları kontrol ediyorum..
Piyasada bulunan tüm elektronik cihazları kullanmışımdır , Galaxy s3 için kullanım amacına tam olarak uymayan ergonomik sorunları var.
Misal benim zorlandığım kısım , iki tarafında aynı yerden olmak üzere tuşlar bulunmaktadır..
Belkide bundan önce iphone kullandığım için olabilir mi bilemiyorum ,
Sonra dış kasa kısmı olarak beni tam olarak tatmin edemedi sanki elimde oyuncak var gibi
Ama bir yandan iç özelliği olarak gayet kullanışlı bir telefon
Hocam bu biraz ilginç olmamış mı, açıkçası s3'ten sonra iphoneumu elime alınca oyuncak gibi geliyor