Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size ergonomik olmadığını düşündüren nedir? ben alalı 2 ay oluyor. gayet kullanışlı.
Hocam işim gereği , yeni çıkan tüm telefonları kontrol ediyorum..

Piyasada bulunan tüm elektronik cihazları kullanmışımdır , Galaxy s3 için kullanım amacına tam olarak uymayan ergonomik sorunları var.

Misal benim zorlandığım kısım , iki tarafında aynı yerden olmak üzere tuşlar bulunmaktadır..

Belkide bundan önce iphone kullandığım için olabilir mi bilemiyorum ,

Sonra dış kasa kısmı olarak beni tam olarak tatmin edemedi sanki elimde oyuncak var gibi

Ama bir yandan iç özelliği olarak gayet kullanışlı bir telefon