size ergonomik olmadığını düşündüren nedir? ben alalı 2 ay oluyor. gayet kullanışlı.
Hocam işim gereği , yeni çıkan tüm telefonları kontrol ediyorum..
Piyasada bulunan tüm elektronik cihazları kullanmışımdır , Galaxy s3 için kullanım amacına tam olarak uymayan ergonomik sorunları var.
Misal benim zorlandığım kısım , iki tarafında aynı yerden olmak üzere tuşlar bulunmaktadır..
Belkide bundan önce iphone kullandığım için olabilir mi bilemiyorum ,
Sonra dış kasa kısmı olarak beni tam olarak tatmin edemedi sanki elimde oyuncak var gibi
Ama bir yandan iç özelliği olarak gayet kullanışlı bir telefon