arkadaşlar windows mobile 6,5+ omnia lite ve lg gm75 haric telefona rıyorum...warsa bildikleriniz yazarsanız çok sevinirim..
kolay gelsin
Windows Mobile Kullananlar Topici
12
●1.425
- 19-10-2010, 01:49:25
- 27-10-2010, 21:57:27Daha önce blackberry 8120 kullanıyordum. TT kampanyasından bende aldım lg gm735.. Valla kral telefon.. yüzlerde uygulama destegi, tema,vs. tam anlamıyla mükemmel. Sadece dokunmatigi bazen sinirlendiriyor adamı

birde bir soru sorayım hemen, bende ki lg gm735'in kulaklıgında bir sıkıntı var. şimdi kulaklık alacagım ama bunun kulaklık jackının adını nedir? yada uyumlu+kaliteli kulaklık öneriniz varmı ?