• 19-10-2010, 01:49:25
    #10
    arkadaşlar windows mobile 6,5+ omnia lite ve lg gm75 haric telefona rıyorum...warsa bildikleriniz yazarsanız çok sevinirim..

    kolay gelsin
  • 22-10-2010, 14:11:40
    #11
    Ben de Samsung Omnia kullanıyorum da, işlemcisinin video hızlandırıcısını kullanan bir kodek bulamadım, bu sebeple VGA H264 videolarda çerçeve kaybı ve duraklamalarla karşılaşıyorum. Belki Marvell işlemciyi yapmış ama kullanacak kodeği yapan olmamış.
  • 26-10-2010, 22:03:42
    #12
    6.0 kullanıyorum.

    onereceginiz hangi program oyun tema var?
  • 27-10-2010, 21:57:27
    #13
    Daha önce blackberry 8120 kullanıyordum. TT kampanyasından bende aldım lg gm735.. Valla kral telefon.. yüzlerde uygulama destegi, tema,vs. tam anlamıyla mükemmel. Sadece dokunmatigi bazen sinirlendiriyor adamı

    birde bir soru sorayım hemen, bende ki lg gm735'in kulaklıgında bir sıkıntı var. şimdi kulaklık alacagım ama bunun kulaklık jackının adını nedir? yada uyumlu+kaliteli kulaklık öneriniz varmı ?