Konu
Windows Mobile Kullananlar Topici
19-10-2010, 01:49:25
#10
DeLi_DeRBeDeR47
arkadaşlar windows mobile 6,5+ omnia lite ve lg gm75 haric telefona rıyorum...warsa bildikleriniz yazarsanız çok sevinirim..
kolay gelsin