Daha önce blackberry 8120 kullanıyordum. TT kampanyasından bende aldım lg gm735.. Valla kral telefon.. yüzlerde uygulama destegi, tema,vs. tam anlamıyla mükemmel. Sadece dokunmatigi bazen sinirlendiriyor adamı

birde bir soru sorayım hemen, bende ki lg gm735'in kulaklıgında bir sıkıntı var. şimdi kulaklık alacagım ama bunun kulaklık jackının adını nedir? yada uyumlu+kaliteli kulaklık öneriniz varmı ?