Ben de Samsung Omnia kullanıyorum da, işlemcisinin video hızlandırıcısını kullanan bir kodek bulamadım, bu sebeple VGA H264 videolarda çerçeve kaybı ve duraklamalarla karşılaşıyorum. Belki Marvell işlemciyi yapmış ama kullanacak kodeği yapan olmamış.