• 16-12-2025, 09:30:10
    #19
    EfeTG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimlik onayı lazım bence
    akıl sağlığının yerinde olduğuna dair rapor lazım kayıt olurken artık
  • 16-12-2025, 21:39:38
    #20
    A0 Türkçe
  • 17-12-2025, 00:11:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hayır arkadaslar bılen arkadaslar konussun lutfen rıca ile basım cok agrıyor zaten bukonudan 10 yıldır basına dert oldu neyı nasıl gordugunu cok ıyı bılıyorum bılen varsa bu uygulmayı bulacak sılecek ınternettım kapalı telefondan kapalı ıken bıle baglanıyor kendı etrafında donen bır logo atıyor ana ekrana atıyor logoyu internett telefondan kapatıyorum gene baglanıyor guvenlı modda logo atabılıyor hard format ıse yaramadı room atayım dedım program yanıt vermedi lütfen birkisi bilir bir kisi konussun rica ile arkadaslar
  • 17-12-2025, 05:14:16
    #22
    Benimde bazen telefonumu geziyor sağa sola girip bakıyor aldırış etmiyorum artık. Telefonum kaçak belki ondan. Bilmiyorum.
  • 18-12-2025, 20:07:42
    #23
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar 1600 kusur bakmıs hala ben telefona bakarım deyıp ısı gercekten yapacak adam yokmu yoksa ben bu adamı sıkayet edecegım cogu konuda r10 dada ınternette adımıza konusanlar olmus ayrıca bu kısıler hakkında yayanların tespıtını yaptıracagım
  • 19-12-2025, 08:40:37
    #24
    Benim telefonda sorun var hacker benim telefonda her seyı yapıyor yardım eder misin @evrenercan;
  • 19-12-2025, 08:44:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    beyler sızın ne amacla geldiğiniz burada belli konu karıstırmayın sen kımsın hacker eve mevcut kendımde sılerım lakın baska bırlerı calısmayı sevıyoruz bos konusmak yerıne paylasım yapın sızın gıbıler r10 da ısı ne burası sohbet odası degil dalga gecilicek alan degil
  • 22-12-2025, 20:33:02
    #26
    silindi
  • 01-01-2026, 08:05:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ..................bitmez bak nasıl bitiyoruz yakında