arkadaslar 1600 kusur bakmıs hala ben telefona bakarım deyıp ısı gercekten yapacak adam yokmu yoksa ben bu adamı sıkayet edecegım cogu konuda r10 dada ınternette adımıza konusanlar olmus ayrıca bu kısıler hakkında yayanların tespıtını yaptıracagım