hayır arkadaslar bılen arkadaslar konussun lutfen rıca ile basım cok agrıyor zaten bukonudan 10 yıldır basına dert oldu neyı nasıl gordugunu cok ıyı bılıyorum bılen varsa bu uygulmayı bulacak sılecek ınternettım kapalı telefondan kapalı ıken bıle baglanıyor kendı etrafında donen bır logo atıyor ana ekrana atıyor logoyu internett telefondan kapatıyorum gene baglanıyor guvenlı modda logo atabılıyor hard format ıse yaramadı room atayım dedım program yanıt vermedi lütfen birkisi bilir bir kisi konussun rica ile arkadaslar