Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar.
Yaz aylarında yeni bir telefon almayı düşünüyorum ve sizlerin de fikirlerine ihtiyacım var. Aşağıda beklentilerimi ve incelediğim cihazları sıraladım. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
---
💰 Bütçe:
Maksimum 27-28 bin TL
Üstüne çıkmak beni ciddi anlamda zorlar
---
📱 Kullanım Amacım:
-Günlük 2-3 saat oyun oynuyorum
-Sosyal medya ve iş uygulamalarını sık kullanıyorum
-Stabil, beni üzmeyecek bir cihaz arıyorum
---
📷 Kamera Beklentisi:
-Premium düzeyde olmasına gerek yok
Ama vasat da olmasın; ortalama ve tatmin edici bir performans yeterli
---
🚀 Performans Beklentisi:
-3-4 yıl boyunca ciddi performans kaybı yaşamamak istiyorum
-Güçlü ve güncel bir işlemciye sahip olması benim için önemli
---
🔍 İncelediğim Modeller ve Aklıma Takılanlar:
1. POCO X7 Pro
Artılar: Fiyat/performans dengesi iyi
Eksiler: Şebeke sorunları ve yazılım istikrarsızlığı
---
2. POCO F7
Artılar: Donanım güçlü, fiyat performans
Eksiler: pil çabuk tükeniyor, HyperOS yazılımı kötü diyorlar stabilize değilmiş.
---
3. Xiaomi 14T
Artılar: Güncel ve güçlü donanım
Eksiler: Fiyat biraz yüksek, bazı kullanıcılar şarjının çabuk bittiğini söylüyor.
---
4. Samsung Galaxy S24 FE
Artılar: OneUI yazılımını seviyorum
Eksiler: 8 GB RAM yetersiz olabilir, OneUI 7'de tüm samsunglarda ciddi batarya sorunları ve ısınma sorunu var.
---
📌 Özetle:
Android tarafında, oyun performansı iyi, sosyal medya ve günlük kullanımda üzmeyecek, yazılımsal sıkıntılarla boğuşmayacağım bir cihaz arıyorum. Kamera çok üst düzey olmasa da olur. Sizce hangi modeli tercih etmeliyim? Farklı önerilere de açığım 🙏
Hangi Telefonu Almalıyım?
61
●1.256
- 01-06-2025, 23:00:26oneui 7 ile cihazlar eriyor diyorlar batarya performansı da çöp olmuş günde 2-3 kere çöpe takıyoruz diyor herkes (s23-24 ultra kullanıcıları bile) ayrıca ilerleyen yıllarda 8 gb ram beni üzer gibi geldi hocam.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:03:3012/256 modeli şuan 27-28 civarlarında bulunabiliyor ama biraz yüksek 23-24 olsa alım açısından zorlanmam hocam.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:03:37Şahsen ben oppo reno 11 f 5g kullanıyorum benim her türlü işimi görüyor misal legends bang bang oyunu 4-5 el atıyorum oyun oynamazsam sosyalde takılsam 1,5 gün dayanıyor şarjıdeltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:03:38ios cihaz göremedim iphone 11 tavsiye ederdim.
illa android arıyorsanız s24 fe derim.
edit** 2. el iphone 13 ve üstü de tercih edebilirsiniz. - 01-06-2025, 23:04:09F5 pro kullaniyorum 2 yıla yaklaştı HyperOs ile cihaz daha da sorunsuz önerim kesinlikle 2 yaş üzeri telefon almayın yeni her zaman yenidir.
İmkan varsa F7 öneririm yoksa bunu tercih edebilirsiniz tam f/p: https://app.hb.biz/SsQjcZROOfb9
