• 01-06-2025, 23:07:41
    #10
    Uzun vade = Samsung, kısa sürede süper birkaç aya kalmadan kötüleşen = Xiaomi. S24 FE uzun süre güncelleme desteği de sunuyor. Xiaomi son yıllarda biraz düzelse de Samsung'un hala gerisinde bence. Donanımı iyi ancak yazılımı zayıf.
  • 01-06-2025, 23:08:08
    #11
    Sıfır olmasına gerek yok derseniz xioami 14 ultra öneririm
  • 01-06-2025, 23:08:18
    #12
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F5 pro kullaniyorum 2 yıla yaklaştı HyperOs ile cihaz daha da sorunsuz önerim kesinlikle 2 yaş üzeri telefon almayın yeni her zaman yenidir.

    İmkan varsa F7 öneririm yoksa bunu tercih edebilirsiniz tam f/p: https://app.hb.biz/SsQjcZROOfb9
    öncelikle teşekkür ediyorum hocam f7 baya güçlü bir cihaz allah'a şükür o kadar bütçem var benim tek kafama takılan kısmı batarya konusu oldu bazıları gelmiş 4-5 saat gidiyor diyor bazıları gelmiş 1 gün çıkartıyor diyor bende sorun yok diyor çok kafam karıştı herkes her cihazda kusur arıyor telefon alamaz olduk
  • 01-06-2025, 23:10:54
    #13
    S24 FE kullanıyorum gayet güzel telefon. Galaxy AI'yi anlatmaya gerek yok zaten. Diğer markaları önermem
  • 01-06-2025, 23:11:44
    #14
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun vade = Samsung, kısa sürede süper birkaç aya kalmadan kötüleşen = Xiaomi. S24 FE uzun süre güncelleme desteği de sunuyor. Xiaomi son yıllarda biraz düzelse de Samsung'un hala gerisinde bence. Donanımı iyi ancak yazılımı zayıf.
    size katılıyorum hocam şöyle diyim herkes yazılımdan şikayet etmiş donanım kısmından da mediatek işlemciden şikayetçi bazıları aşırı ısınıyor falan diye ama full performans odaklı olduğu için o işlemci oraya pek takılmadım xioaminin yazılım problemi olunca da hem bataryayı hem de performansı öldürüyor çok arada kaldım samsung alsam 8 gb ram az geldi gözüme bir de onun da yazılım sorunu çıktı oneui 7 ile whatsapp da bile ısınma ve günde 2-3 kere şarj bitirme olayı başladı yapay zeka sokmak için markalar kendilerini öldürüyorlar
  • 01-06-2025, 23:11:55
    #15
    One Plus 13 veya S25 Ultra bakın hocam. Yurt dışı çok güzel fiyatlara alabilirsiniz.
  • 01-06-2025, 23:13:09
    #16
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S24 FE kullanıyorum gayet güzel telefon. Galaxy AI'yi anlatmaya gerek yok zaten. Diğer markaları önermem
    ne kadar süredir kullanıyorsunuz oyun, kamera ve günlük performans kısmında üzdü mü sizi?

    (bu arada oneui 7 güncellemesi yapmadıysanız yapmayın batarya sorunu ve ısınma sorunu var şuan oneui 7 de)
  • 01-06-2025, 23:16:22
    #17
    JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    One Plus 13 veya S25 Ultra bakın hocam. Yurt dışı çok güzel fiyatlara alabilirsiniz.
    şuan inceledim hocam 2 cihazı da ve snapdragon elite gibi son model ve piyasanın en iyi işlemcisini kullanıyor cihazlar ayrıca one plus'ın 16 gb ram sunması beni cezbetmedi değil yurt dışı fiyatları hakkında bilginiz varsa yazabilir misiniz burdan?
  • 01-06-2025, 23:17:40
    #18
    deltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar süredir kullanıyorsunuz oyun, kamera ve günlük performans kısmında üzdü mü sizi?

    (bu arada oneui 7 güncellemesi yapmadıysanız yapmayın batarya sorunu ve ısınma sorunu var şuan oneui 7 de)
    6 aydır kullanıyorum. Oyunlarda hiçbir sıkıntı yaşamadım kamerasıda gayet iyi. Konserlerde yanımda iPhone kullanıcıları olmasına rağmen en iyi en kaliteli ben çekiyorum Isınma konusu geçenlerde başıma geldi dışardayken hava sıcakken telefon çok ısındı sadece sosyal medyada gezindim patlayacak sandım o derece ısındı (2-3 kez yaşandı yaz ayında ne olur bilmiyorum). Başka S24 FE kullanan arkadaşıma sordum onun başına böyle birşeyin gelmediğini söyledi ben 3-4 kere kılıfsız yere düşürdüm belki içinde birşeyler olmuştur ondan dolayı ısınıyordur diye düşündüm garantiye verecektimde telefonsuz kalamam 1 hafta öyle kullanıyorum şuan. Normalde A55 ve S24 FE arasında kalmıştım ikisi birebir nerdeyse aynı telefon gibi sadece S24 FE'de Galaxy AI var bende Galaxy AI için aldım çok işime yarıyor özellikle fotoğraf editlemede One UI 7 2 gün önce geldi güncellemedim yarın güncellicektim