Hangi Telefonu Almalıyım?
61
●1.256
- 01-06-2025, 23:08:18öncelikle teşekkür ediyorum hocam f7 baya güçlü bir cihaz allah'a şükür o kadar bütçem var benim tek kafama takılan kısmı batarya konusu oldu bazıları gelmiş 4-5 saat gidiyor diyor bazıları gelmiş 1 gün çıkartıyor diyor bende sorun yok diyor çok kafam karıştı herkes her cihazda kusur arıyor telefon alamaz oldukmiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:11:44size katılıyorum hocam şöyle diyim herkes yazılımdan şikayet etmiş donanım kısmından da mediatek işlemciden şikayetçi bazıları aşırı ısınıyor falan diye ama full performans odaklı olduğu için o işlemci oraya pek takılmadım xioaminin yazılım problemi olunca da hem bataryayı hem de performansı öldürüyor çok arada kaldım samsung alsam 8 gb ram az geldi gözüme bir de onun da yazılım sorunu çıktı oneui 7 ile whatsapp da bile ısınma ve günde 2-3 kere şarj bitirme olayı başladı yapay zeka sokmak için markalar kendilerini öldürüyorlarAntocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:13:09ne kadar süredir kullanıyorsunuz oyun, kamera ve günlük performans kısmında üzdü mü sizi?TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(bu arada oneui 7 güncellemesi yapmadıysanız yapmayın batarya sorunu ve ısınma sorunu var şuan oneui 7 de) - 01-06-2025, 23:16:22şuan inceledim hocam 2 cihazı da ve snapdragon elite gibi son model ve piyasanın en iyi işlemcisini kullanıyor cihazlar ayrıca one plus'ın 16 gb ram sunması beni cezbetmedi değil yurt dışı fiyatları hakkında bilginiz varsa yazabilir misiniz burdan?JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2025, 23:17:406 aydır kullanıyorum. Oyunlarda hiçbir sıkıntı yaşamadım kamerasıda gayet iyi. Konserlerde yanımda iPhone kullanıcıları olmasına rağmen en iyi en kaliteli ben çekiyorumdeltax0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isınma konusu geçenlerde başıma geldi dışardayken hava sıcakken telefon çok ısındı sadece sosyal medyada gezindim patlayacak sandım o derece ısındı (2-3 kez yaşandı yaz ayında ne olur bilmiyorum). Başka S24 FE kullanan arkadaşıma sordum onun başına böyle birşeyin gelmediğini söyledi ben 3-4 kere kılıfsız yere düşürdüm belki içinde birşeyler olmuştur ondan dolayı ısınıyordur diye düşündüm garantiye verecektimde telefonsuz kalamam 1 hafta öyle kullanıyorum şuan. Normalde A55 ve S24 FE arasında kalmıştım ikisi birebir nerdeyse aynı telefon gibi sadece S24 FE'de Galaxy AI var bende Galaxy AI için aldım çok işime yarıyor özellikle fotoğraf editlemede
One UI 7 2 gün önce geldi güncellemedim yarın güncellicektim
One UI 7 2 gün önce geldi güncellemedim yarın güncellicektim