Konu
Hangi Telefonu Almalıyım?
01-06-2025, 23:00:26
#4
deltax0
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
S24 fe al geç poco ya bulaşma
oneui 7 ile cihazlar eriyor diyorlar batarya performansı da çöp olmuş günde 2-3 kere çöpe takıyoruz diyor herkes (s23-24 ultra kullanıcıları bile) ayrıca ilerleyen yıllarda 8 gb ram beni üzer gibi geldi hocam.