obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S24 fe al geç poco ya bulaşma
oneui 7 ile cihazlar eriyor diyorlar batarya performansı da çöp olmuş günde 2-3 kere çöpe takıyoruz diyor herkes (s23-24 ultra kullanıcıları bile) ayrıca ilerleyen yıllarda 8 gb ram beni üzer gibi geldi hocam.