oneui 7 ile cihazlar eriyor diyorlar batarya performansı da çöp olmuş günde 2-3 kere çöpe takıyoruz diyor herkes (s23-24 ultra kullanıcıları bile) ayrıca ilerleyen yıllarda 8 gb ram beni üzer gibi geldi hocam.
Şahsen ben oppo reno 11 f 5g kullanıyorum benim her türlü işimi görüyor misal legends bang bang oyunu 4-5 el atıyorum oyun oynamazsam sosyalde takılsam 1,5 gün dayanıyor şarjı