imei kayıt sorum var
5
●208
- 16-01-2023, 17:57:41Selamlar, 3 Yıl boyunca hattın IMEI kayıt eden vatandaş üzerine olması gerekmektedir. Bu durumda annenizin hattını üstünüze alırsanız 3 Yıl boyunca hattın sizin adınıza kayıtlı olması gerekmektedir. IMEI Kayıt eden kişinin adına olmak zorunda, 3 yıl sonra cihaz özgür kalır ve tüm hatlar kullanılabilir hale gelir. Söylediğiniz durumda cihazı kullanamazsınızoguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 23:20:44Hocam bu dediğiniz tüm androidler için geçerli mi?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 23:25:15Yanlış bilgili hocam, her android cihaz için geçerli değil.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not olarak Yasal bir işlem değil