• 16-01-2023, 17:51:15
    #1
    Yakın zamanda Türkiye'ye geleceğim ve anneme telefon getirmek istiyorum, şimdi annem hattını benim üzerime geçirse geldiğimde hattın üzerine yapsam benim pasaportumla tekrar annemin adına yapsam hattı olur mu ? bilgisi olan var mıdır ?
  • 16-01-2023, 17:56:10
    #2
    ben eşim için aldım eşimin hattımı üzerime geçirdim o şekilde kullanıyor. pasaport sahibi kişinin üzerine olan hatları kullanabilir sadece 3 sene boyunca.

    yani hat üzerine değil kişi üzerine kayıt yapılıyor. giriş çıkış yapan kişi.
  • 16-01-2023, 17:57:41
    #3
    oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda Türkiye'ye geleceğim ve anneme telefon getirmek istiyorum, şimdi annem hattını benim üzerime geçirse geldiğimde hattın üzerine yapsam benim pasaportumla tekrar annemin adına yapsam hattı olur mu ? bilgisi olan var mıdır ?
    Selamlar, 3 Yıl boyunca hattın IMEI kayıt eden vatandaş üzerine olması gerekmektedir. Bu durumda annenizin hattını üstünüze alırsanız 3 Yıl boyunca hattın sizin adınıza kayıtlı olması gerekmektedir. IMEI Kayıt eden kişinin adına olmak zorunda, 3 yıl sonra cihaz özgür kalır ve tüm hatlar kullanılabilir hale gelir. Söylediğiniz durumda cihazı kullanamazsınız
  • 16-01-2023, 18:46:01
    #4
    Eğer android bı cihaz getireceksiniz 200-300₺ ye IMEI artırın sorunsuz tüm hatlarla ömürlük kullanın

    Ama Apple ise pasaport şart
    • oguzhana
    oguzhana bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-01-2023, 23:20:44
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer android bı cihaz getireceksiniz 200-300₺ ye IMEI artırın sorunsuz tüm hatlarla ömürlük kullanın

    Ama Apple ise pasaport şart
    Hocam bu dediğiniz tüm androidler için geçerli mi?
  • 17-01-2023, 23:25:15
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer android bı cihaz getireceksiniz 200-300₺ ye IMEI artırın sorunsuz tüm hatlarla ömürlük kullanın

    Ama Apple ise pasaport şart
    Yanlış bilgili hocam, her android cihaz için geçerli değil.
    Not olarak Yasal bir işlem değil