Konu
imei kayıt sorum var
16-01-2023, 17:56:10
#2
elessar41
ben eşim için aldım eşimin hattımı üzerime geçirdim o şekilde kullanıyor. pasaport sahibi kişinin üzerine olan hatları kullanabilir sadece 3 sene boyunca.
yani hat üzerine değil kişi üzerine kayıt yapılıyor. giriş çıkış yapan kişi.