Yakın zamanda Türkiye'ye geleceğim ve anneme telefon getirmek istiyorum, şimdi annem hattını benim üzerime geçirse geldiğimde hattın üzerine yapsam benim pasaportumla tekrar annemin adına yapsam hattı olur mu ? bilgisi olan var mıdır ?
Selamlar, 3 Yıl boyunca hattın IMEI kayıt eden vatandaş üzerine olması gerekmektedir. Bu durumda annenizin hattını üstünüze alırsanız 3 Yıl boyunca hattın sizin adınıza kayıtlı olması gerekmektedir. IMEI Kayıt eden kişinin adına olmak zorunda, 3 yıl sonra cihaz özgür kalır ve tüm hatlar kullanılabilir hale gelir. Söylediğiniz durumda cihazı kullanamazsınız