Yakın zamanda Türkiye'ye geleceğim ve anneme telefon getirmek istiyorum, şimdi annem hattını benim üzerime geçirse geldiğimde hattın üzerine yapsam benim pasaportumla tekrar annemin adına yapsam hattı olur mu ? bilgisi olan var mıdır ?