• 13-06-2020, 15:07:14
    #1
    Merhaba, iphone se veya iphone 8 plus almayı düşünüyorum. Iphone se alınır mı bilgisi olan var mı?
    Not: IOS'a bulaşma bence androidden şaşma vs yorumlar gelmesin lütfen.


    Edit : Iphone SE aldım gayet memnunum. Iphone 6, 6S, 7, 8 sevenlerin sorun yaşayacağını düşünmüyorum.
  • 13-06-2020, 15:10:03
    #2
    İOS'a kurban olsunlar her şeyden önce altın gibi iphone değer kaybetmiyor prestiji var cartı var curtu var mi falan alıyorsun 2 ay sonra telefon para etmiyor koymuşlar 100mp kamera düz fotoğraf çektiğinde iphone daha iyi çekti olarak görünüyor bunu söyleyince de yok efendim detaylar daha iyi sanarsın herkes oturup fotoğrafın detaylarını inceliyor bunu dediğinde de onun fiyatı bu şunun fiyatı bu diyorlar
  • 13-06-2020, 15:11:19
    #3
    Bi incelemenizi tavsiye ederim.
    https://www.teknokutu.com/iphone-se-...ellikleri.html​​​​
  • 13-06-2020, 15:12:23
    #4
    iphone se 2020 alman daha mantıklı olur 8 plus üzerine çok seri çıktı se 2020 her zaman daha önce olur 8 plusa göre se 2020 nin özellikleride yeni nesil iphonelere çok yakın
  • 13-06-2020, 15:13:48
    #5
    Bu sorunun yanıtını ararken karar vermeniz gereken en önemli unsur boyut. Bu iki cihaz arasında gözle görülür bir ebat farkı mevcut. Sonrası özellik vs. vs. Fiziksel olarak cihazları mukayese etmenizde fayda var.
  • 13-06-2020, 15:19:30
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Büyük telefon istiyorsanız Iphone 8 plus, küçük olsun diyorsanız Iphone Se 2020. Ben olsam Se2020 tercih ederdim.
  • 13-06-2020, 15:21:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    konu dışı ama ben xs tercih ederdim eski bir telefoncu olarak son yıllarda çıkan en iyi model diyebilirim.
  • 13-06-2020, 15:24:34
    #8
    BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı ama ben xs tercih ederdim eski bir telefoncu olarak son yıllarda çıkan en iyi model diyebilirim.
    O bütçeye çıkamıyorum
  • 13-06-2020, 15:25:16
    #9
    ugurbaybuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsadeniz olursa ben bu URL üzerinden incelenmemesini tavsiye edeceğim, zira teknik özellikler büyük oranda hatalı.
    Sitede yazılan veriler: 6MM kalınlık, 113 gram ağırlık, 7 inç ekran, 2MP ön kamera, ayrıca yazının devamında 1.2 MP ön kamera denmiş, daha fazla okuyamadım doğrusu...
    Gerçek veriler: 7.3MM kalınlık, 148 gram ağırlık, 4.7 inç ekran, 7MP ön kamera, tümleşik touch ID vs... En iyisi bu URL'den inceleyin: https://www.apple.com/tr/iphone-se/specs/

    Sanıyorum ilgili sitedeki yazı parayla yazdırılmış, zira tutarsız, yanlışlarla dolu ve kafa karıştırıcı. Nacizane sizin de pek itimat etmemenizi öneririm.