Merhaba, iphone se veya iphone 8 plus almayı düşünüyorum. Iphone se alınır mı bilgisi olan var mı?
Not: IOS'a bulaşma bence androidden şaşma vs yorumlar gelmesin lütfen.
Edit : Iphone SE aldım gayet memnunum. Iphone 6, 6S, 7, 8 sevenlerin sorun yaşayacağını düşünmüyorum.