İOS'a kurban olsunlar her şeyden önce altın gibi iphone değer kaybetmiyor prestiji var cartı var curtu var mi falan alıyorsun 2 ay sonra telefon para etmiyor koymuşlar 100mp kamera düz fotoğraf çektiğinde iphone daha iyi çekti olarak görünüyor bunu söyleyince de yok efendim detaylar daha iyi sanarsın herkes oturup fotoğrafın detaylarını inceliyor bunu dediğinde de onun fiyatı bu şunun fiyatı bu diyorlar