Iphone SE mi yoksa Iphone 8 plus mı?
13
●665
- 13-06-2020, 15:28:17Üyeliği durduruldu2.el temiz bakmanızı tavsiye ederim 0 almanıza hiç gerek yok faturadan bozma cihazlar oluyor adama banka kredi vermiyor yada ihtiyacı oluyor acil gidip senetle alıp nakite çeviriyor cihazı sıfır fiyatından biraz daha uygun oluyor yada alıp bir kaç ay sonra satanlar oluyor ihtiyacından dolayı o tarz temiz bir şey alırsanız sorun yaşamazsınızseceche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2020, 13:36:05Helalinden al kardeşim düşenin malını almayı tercih etme. Aralarında bariz farklar var kullanıcısına göre tercih sebebi olacak türden. Farklı markalar olsaydı bizim yorumlarımız daha önemli olurdu. İphone 8 biraz eski olduğu için kanıtlanmış model yani kronik sorunlar gibi şeyler varsa bilinir. Bariz farklar sizin için öncelik değilse incelemelere bakarak karar verirsiniz. Bana göre ikisi de çöp. Kullanımına göre değişir elbet lakin 3GB ram bana yetmez. İphone olunca ios olunca sanki ram'i uzay boşluğundan çektiğini sananlar var. Ram kullanımı daha düzgün olsa da ram tüketimi uygulamalarda değişmez yani birinde atıyorum 5 uygulama açarsın ram fazlası olanda fazlasını açarsın. Gerçi ram boyutu arttıkça arka planda kullanılam ram miktarıda artmaya başladı son durumlar nasıl bilmiyorum yine de beni kesmez. Daha önce iphone x kullandım 4GB ram olan cihazlara göre eksikliklerini yaşadım diyebilirim. Örneğin çok sayıda tarayıcı sekmesi açar bırakırım ram dolmaya başlayınca arka plan uygulamaları kapanmaya başlar. Birazda psikolojik olay sen memnunsan kullanırken sorun yaşamıyorsun problem olmaz. Ekran boyutu önemli değinmişler daha önce iphone 7 kullandım memnundum ama sonrasında ekranın küçüklüğü beni zorladı x e geçmiştim. Batarya farklarına bak. İşlemci ram'lar aynı olduğuna göre önplana çıkıyor. Aslında deneyerek alırsan içine siner.
- 15-06-2020, 21:26:03merhaba iki telefonuda kullanmış biri olarak önerim SE 2.nesildirseceche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x ve serileri, 11 ve serileri ele kaba geliyor yani açıkcası iphoneların hepsini kullanmış biri olarak önerim SE 2.nesildir kesinlikle şiddetle tavsiye ederim 3 gün önce aldım 4k 60fps video kaydı 1080p 240fps ağır çekimi ve tek kamera, portre vb deneyimleri beni benden aldı mikrofon ve ses kalitesi iphone 7-8-X serilerinden 3 kat iyi ayriyeten fortnite full grafik açmakta pubg full grafik açmaktazaten iphoneların 7ve 7 den sonraki serilerin hepsi hdr pubg oynatmakta ses kaydı yapay zeka işlemcisi ile çok iyi olmuş bana profesyonel mikrofon hissi verdi kamerası da aynı hissi vermektedir istediğiniz soru varsa cevaplarım ayriyeten iphone da ne kadar stabil bir şekilde video düzenlendiğini çok iyi biliyorsunuzdur