Merhaba, iphone se veya iphone 8 plus almayı düşünüyorum. Iphone se alınır mı bilgisi olan var mı?
Not: IOS'a bulaşma bence androidden şaşma vs yorumlar gelmesin lütfen.
merhaba iki telefonuda kullanmış biri olarak önerim SE 2.nesildir
x ve serileri, 11 ve serileri ele kaba geliyor yani açıkcası iphoneların hepsini kullanmış biri olarak önerim SE 2.nesildir kesinlikle şiddetle tavsiye ederim 3 gün önce aldım 4k 60fps video kaydı 1080p 240fps ağır çekimi ve tek kamera, portre vb deneyimleri beni benden aldı mikrofon ve ses kalitesi iphone 7-8-X serilerinden 3 kat iyi ayriyeten fortnite full grafik açmakta pubg full grafik açmaktazaten iphoneların 7ve 7 den sonraki serilerin hepsi hdr pubg oynatmakta ses kaydı yapay zeka işlemcisi ile çok iyi olmuş bana profesyonel mikrofon hissi verdi kamerası da aynı hissi vermektedir istediğiniz soru varsa cevaplarım ayriyeten iphone da ne kadar stabil bir şekilde video düzenlendiğini çok iyi biliyorsunuzdur