Helalinden al kardeşim düşenin malını almayı tercih etme. Aralarında bariz farklar var kullanıcısına göre tercih sebebi olacak türden. Farklı markalar olsaydı bizim yorumlarımız daha önemli olurdu. İphone 8 biraz eski olduğu için kanıtlanmış model yani kronik sorunlar gibi şeyler varsa bilinir. Bariz farklar sizin için öncelik değilse incelemelere bakarak karar verirsiniz. Bana göre ikisi de çöp. Kullanımına göre değişir elbet lakin 3GB ram bana yetmez. İphone olunca ios olunca sanki ram'i uzay boşluğundan çektiğini sananlar var. Ram kullanımı daha düzgün olsa da ram tüketimi uygulamalarda değişmez yani birinde atıyorum 5 uygulama açarsın ram fazlası olanda fazlasını açarsın. Gerçi ram boyutu arttıkça arka planda kullanılam ram miktarıda artmaya başladı son durumlar nasıl bilmiyorum yine de beni kesmez. Daha önce iphone x kullandım 4GB ram olan cihazlara göre eksikliklerini yaşadım diyebilirim. Örneğin çok sayıda tarayıcı sekmesi açar bırakırım ram dolmaya başlayınca arka plan uygulamaları kapanmaya başlar. Birazda psikolojik olay sen memnunsan kullanırken sorun yaşamıyorsun problem olmaz. Ekran boyutu önemli değinmişler daha önce iphone 7 kullandım memnundum ama sonrasında ekranın küçüklüğü beni zorladı x e geçmiştim. Batarya farklarına bak. İşlemci ram'lar aynı olduğuna göre önplana çıkıyor. Aslında deneyerek alırsan içine siner.