iPhone 7Plus'mı? Huawei P20'mi?
33
●2.354
- 16-07-2018, 19:22:30Huwaei P10 Lite kullanıyorum hocam. Gerçekten telefonda o kadar uygulama falan var kasma 0. Sizin alacağınız model amiral gemisi olması nedeniyle, benimkine göre çok daha iyidir. Kamera,batarya ve hız konusunda oldukça iyi. Servisten bahsedecek olursam, her markada olduğu gibi servisinden şikayetçi olanlar var. Benim telefonumun sarj soketi yandı aradım gelip aldılar benden ve 1 gün içerisinde yaptılar öbürsü gün telefon elimdeydi.
- 17-07-2018, 10:59:2510 yıldır Iphone kullanıyorum. Şuan kullandığım telefon iphone 7 128gb olan modeli. Telefonumla herşey yapabiliyorum. İçinde 64GB uygulama - oyun yüklü. Sıfır kasma var. İstatislik verileri borsa takibi vs den tut imovie gibi video editleme işlerinide telefonumla yapıyorum. Yani kısaca pc de yapmadıklarımı yapıyorum. Bunun böyle olmasının sebebide işletim sistemi. Saydığınız telefonlar xaomi , huawei vs iyi donanımlara sahip olabilir. Ancak içinde Android yüklü. İçinde android yüklü bir sistem olduktan sonra isterse 16gb ramı olsun. Birşey değişmiyor.
- 22-07-2018, 23:43:41Üyeliği durdurulduHala memnun musunuz? 7 plus'dan p20 proya geçiş yapmayı düşünüyorum.whispR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle