whispR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
P20 pro aldım ve iPhone dan sonra telefon bana şuan mükemmel ötesi geliyor. Gerek sesi gerek kamerası gerek hızı on numara beş yıldız telefon
Hala memnun musunuz? 7 plus'dan p20 proya geçiş yapmayı düşünüyorum.