Huwaei P10 Lite kullanıyorum hocam. Gerçekten telefonda o kadar uygulama falan var kasma 0. Sizin alacağınız model amiral gemisi olması nedeniyle, benimkine göre çok daha iyidir. Kamera,batarya ve hız konusunda oldukça iyi. Servisten bahsedecek olursam, her markada olduğu gibi servisinden şikayetçi olanlar var. Benim telefonumun sarj soketi yandı aradım gelip aldılar benden ve 1 gün içerisinde yaptılar öbürsü gün telefon elimdeydi.